Egy pár, Murphy áldásával

Takács Ágnes és Takács Dániel. Igazi "takácsok": murphy kegyeltjei. Ráadásul egy pár(semmi vérrokoni kapcsolat nincs). Katasztrófa a köbön. Valós történetek.

Friss topikok

  • Takimester: Hát igen. Én megmondtam. Ezzel élni és halni kell. És ezekkel a tőmondatokkal is:). Úgy irigylem, ... (2009.11.05. 22:56) Bemutatkoznék
  • Mormotalány: Tudom bizonyítani hogy mennyire ragaszkodsz a szemüvegedhez. Vagyis a napszemüvegedhez, ugyanis jo... (2009.10.30. 22:46) A napszemüveg effektus

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A napszemüveg effektus

2009.10.27. 23:32 | Takimester | 1 komment

Aki ismer tudja: egész nyáron napszemüvegben járok mindenhova. Sőt télen is. Gyűlölöm a direkt fényt, sok szemproblémám volt és érzékennyé vált a szemem, ráadásul a városban mindenhol tükröződő felületek vannak: kocsi ablakok/szélvédők, ablakok, minden!!!

A múlt héten borús, rossz idő volt. Az embernek az volt az érzése, hogy már délután is este van. A Napot napokig nem láttam. De a napszemüveg mindig ott lapult a zsebemben, vagy a táskámban. Féltve örzöm ezt a drágaságot, évekkel ezelőtt vettem. Hónapokig tartó keresgélés végén rátaláltam. Igen! Egy napszemüveg röplabdázáshoz. Majd azt vettem észre, hogy mindennapi viseletnek is jól áll. Sőt, öltönyben tiszta maffiozó voltam, hehe:) Szóval együtt járjuk hosszú évek óta a mindennapokat. Féltem. Nagyon. Ezért a borongós időre való tekintettel, úgy döntöttem, nem teszem ki a szállítás veszélyeinek, leteszem otthon, abból baj nem lehet. Legfeljebb ha kisüt a nap akkor majd hunyorgok, meg hát mindig a fejemen van az egyik sapkám. De már aznap amikor letettem elkezdett kisütni a Nap. Sőt azóta minden nap süt a Nap, és én nem merem magamhoz venni, mert élvezem a napfényt! Ma is csak azért mertem felvenni, mert még egy bárányfelhő nem sok annyi se volt az égen. De most Debrecenben már nincs velem. Jó lenne holnap egy kis napsütés, tudnánk Ágival sétálni a városban, a Nagyerdőben. De most, hogy ezt kívánom biztos esni fog. Hisz "Takácsok" vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://takimurphy.blog.hu/api/trackback/id/tr201480352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormotalány 2009.10.30. 22:46:32

Tudom bizonyítani hogy mennyire ragaszkodsz a szemüvegedhez. Vagyis a napszemüvegedhez, ugyanis jobb esetben az embernek csak napszemcsije van. (én szódásszemcsit hordok.. alig látok, biztos ezért szeretem Danit :P)
Tehát a bizonyíték: sétáltunk az utcán és valamin nagyon nevettünk. Verekedős vagyok, és megütöttem viccből. Viccelődtünk, ne gondoljátok, hogy vérszomjas vagyok! Leesett a szemüvege. Hú de nagy balhé volt! :D Ajjajj nekem. Nagyon haragudott! kiesett a lencséje.. jajj hogy megijedtem tőle :D
Na azt hiszem nincs vége a sztorinak. Nem árulom el mi történt.... :P
süti beállítások módosítása